Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

ΠΗΓΗ:http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_2189.html

"Με πέταξε μέσα στο λιμάνι επειδή φόραγα μπλούζα του Ολυμπιακού!"

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ!


"Το πρωί σήμερα και ενώ προχωρούσα στο λιμάνι της Πρέβεζας,φορώντας μια επετειακή μπλούζα της ομάδας μου του ολυμπιακού, άγνωστος μου επιτέθηκε πετώντας με μέσα στο λιμάνι λέγοντάς μου "να σε δω τώρα αν θα ξαναφορέσεις μπλούζα" και συγκεκριμένα για κακή ...
μου τύχη έπεσα στο σημείο όπου εκβάλουν τα λήμματα του δημου Πρέβεζας, σοκαρισμένος όπως ήμουν αφού με βοήθησαν περαστικοί ν βγω δεν κατάφερα να εντοπίσω πουθενά τον δράστη απλά ενημερώθηκα από τους περαστικούς πως φόραγε μπλούζα"αρτα θύρα 13", ακόμα δεν έχω καταφέρει να επανερθω από το σοκ αλλά και την δυσοσμία λόγω των λημμάτων...."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχολιάστε χωρίς λογοκρισία αρκεί να μην πάμε φυλακή.