Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Η αληθής προσβασιμότητα συμπεριλαμβάνει και την αστυνόμευση


Διπλή η ενόχληση των ΑμεΑ όταν μιά παραλία προσβάσιμη δεν προστατεύεται
Η κατασκευαστική επάρκεια δεν ... επαρκεί για να οριστεί μια παραλία ως προσβάσιμη. Απαιτείται και εμπέδωση κουλτούρας προσβασιμότητας σε όσους έχουν την ευθύνη/επιμέλεια λειτουργίας της παραλίας ώστε να μπορούν να προστατεύουν το δικαίωμα ανεμπόδιστης πρόσβασης των ανθρώπων με αναπηρία από όσους το παραβιάζουν.
Η εμπέδωση κουλτούρας προσβασιμότητας στο ευρύ κοινό που χρησιμοποιεί τις παραλίες, είναι μιά υπόθεση αδύνατη να επιβληθεί “από την μιά μέρα στην άλλη”. Ο μόνος τρόπος σταδιακής επιβολής της είναι η προστασία της προσβασιμότητας της παραλίας ως... κόρης οφθαλμού υπό την ευθύνη/επίβλεψη των δημιουργών της, που εξ’ αντικειμένου (δια της επαναλήψεως) λειτουργεί ως εργαλείο διαπαιδαγώγησης όλων των λουομένων. Οι απαίδευτοι πρέπει να συνηθίσουν ως εικόνα και περιεχόμενο την προστασία του
δικαιώματος του “άλλου” ώστε έμπρακτα να το αποδεχτούν. Κατά συνέπεια, οι όποιοι πρωτοπόροι στην χώρα μας έχουν πράξει τα κατασκευαστικώς “αυτονόητα”, οφείλουν για να τα κάνουν κτήμα των πολλών να λειτουργήσουν και ολίγον τι ως αστυνόμοι και παιδαγωγοί μαζί. Μοιάζει ομολογουμένως δύσκολη η παραπάνω συνθήκη, όμως αποτελεί και μονόδρομο.

Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα παραλίας που συνεπεία της ανεπτυγμένης κουλτούρας των δημιουργών της διαθέτει βασικές υποδομές προσβασιμότητας πλην όμως ελέω μη προστασίας εντέλει δεν είναι προσβάσιμη για τους “εμποδιζόμενους” χρήστες, ιδιαίτερα την περίοδο αιχμής, είναι η πανέμορφη παραλία στον Μύρτο Κεφαλλονιάς. Αναγνώστες της σελίδας που επισκέπτηκαν πολλάκις την συγκεκριμένη παραλία μας κομίζουν αποδεικτικές του παραπάνω ισχυρισμού φωτογραφίες που “μιλούν από μόνες τους”. Υπάρχουν μεν αναπηρικές θέσεις στάθμευσης πλην όμως είναι κατειλλημμένες από τον οιοδήποτε. Υπάρχουν ξύλινοι διάδρομοι για την πρόσβαση στο παραλιακό μέτωπο αναπηρικών αμαξιδίων πλην όμως χρησιμοποιούνται 24 ώρες το 24ωρο για παιχνίδια μικρών παιδιών.
Εις εκ των αυτοπτών μαρτύρων/φωτογράφων μας, μοιράζεται μαζί μας μιά εξαιρετικά έξυπνη και ενδιαφέρουσα διαπίστωση: “Οταν μιά παραλία είναι παντελώς απροσπέλαστη, ο άνθρωπος με αναπηρία νευριάζει λίγο και στιγμιαία, αμέσως αποχωρεί και ψάχνει για την επόμενη. Εκεί που τα νεύρα είναι οριακά και στρέφονται εναντίον δικαίων και αδίκων είναι σε περιπτώσεις όπως του Μύρτου, όπου ενώ υπάρχουν οι τεχνικές προδιαγραφές και η δυνατότητα πρόσβασης στην θάλασσα , εντέλει δεν κατορθώνεται ή κατορθώνεται με χίλια μύρια βάσανα” Ας εντρυφήσουν στην διαπίστωση του αναγνώστη μας οι πραγματικά υπεύθυνοι δημοτικοί άρχοντες όπως αυτοί που δημιούργησαν στον Μύρτο (και σε κάμποσες άλλες ανά την χώρα παραλίες) στοιχειώδεις υποδομές. Μη προστατεύοντάς τες από τους ασυνείδητους, όχι απλώς δεν γεύονται την επιδοκιμασία των ανθρώπων με αναπηρία, αλλά αντίθετα εισπάττουν την διπλή δόση διαμαρτυρίας και αποδοκιμασίας. Εστω και αν δεν τους αξίζει ...
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
 
Πρόσφατα έγραφα ότι...
 

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

OnlineUnitConversion

Είναι έγκλημα η κατάργηση του δικαιώματος των ΑμεΑ να ζήσουν σαν άνθρωποιOnlineUnitConversion
ΠΗΓΗ:http://korydalliosanokato.blogspot.com/2010/08/blog-post_03.html

Καί άλλες παράνομες πινακίδες στους δρόμους του Κορυδαλλού!!!

Σε πολλά σημεία του Κορυδαλλού ξεφύτρωσαν πινακίδες με την ίδια διαφημιζόμενη επιχείρηση: Εξω από το γκαράζ του Δήμου, στο πεζοδρόμιο του ΕΠΑΛ, στα παρκάκια της Ποταμού, στην Ατταλείας, ακόμη και στην Γρ. Λαμπράκη.



Στην Καραολή Δημητρίου και Ποταμού, έξω από το ΕΠΑΛ.



Έξω από το γκαράζ του Δήμου



Στο παρκάκι απέναντι



Σε άλλο παρκάκι επί της Ποταμού.

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Οι υποτιθέμενες πράσινες διαδρομές.

Ακριβό μου πεζοδρόμιο...

Μία ανάπλαση αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ΕΥΡΩ για κάμποσες δεκάδες μέτρα δρόμου στην "μικρή" ΤΑξιαρχών...

Και το αποτέελσμα, όχι το αισθητικό αλλά αυτό που αφορά ΑΜΕΑ και παιδικά καροτσάκια, στην φωτογραφία παραπάνω... όλα για την καρέγκλα!!!
(η αναφορά στην τράπεζα ιδεών για μια 16χρονη πόλη)

Αναμένοντας τον Βούδα στον Κορυδαλλό.

Αρχείο:Buddha image - stone - with disciple.jpg 
το πιό απλό έχει ειπωθεί εδώ:
"Το χρίσμα δεν το ζήτησε ούτε ο ίδιος. Ζήτησε την στήριξη, τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της Νέας Δημοκρατίας..."
Και επίσης αυτό, με βάση  όλα όσα γνωρίζουμε για τα πράγματα, φαίνεται απολύτως λογικό:
"...Εκείνος, ίσως, θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι τον στηρίζει και ο Βούδας. 

To πιο λογικό όμως είναι αυτό
"...Αλλά και να κατεβεί ό ίδιος ο Βούδας στον Κορυδαλλό, αυτό είναι εντελώς αδιάφορο στους υποψιασμένους πολίτες..."

Για αυτό, νομίζω ότι όλα όσα διαβάζουμε εδώ είναι το αποτέλεσμα ενός αδιάφορου επικοινωνιακού τεχνάσματος 


Αναμένοντας λοιπόν το Βούδα, σας λέω ότι μάλλον και αυτός θα ...ξεφουσκώσει. 




Και νομίζω ότι δεν είναι υπερβολικό να πούμε... ΠΑΠΑΡΙΕΣ 
 

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ

ΠΗΓΗ:http://korydallos.blogspot.com/search/label/protagon.gr

31.7.10


Η προίκα της Χούντας

Την ίδια στιγμή που Έλληνες έπαιρναν "άδεια" από την ζωή κάνοντας διακοπές δεμένοι μέσα στο ίδιο σακί με γάτες στα κρύα νερά του Αιγαίου, άλλοι Έλληνες έπαιρναν άδεια για Βυτιοφόρα και ΤΑΧΙ από την Χούντα...

Σήμερα λοιπόν τόσα χρόνια μετά, δεκαοχτάχρονοι, ευγενικοί με Αγγλικά, Γαλικά κτλ νέοι δεν έχουν δικαίωμα στην εργασία αλλά μπορούν ίσως να εργαστούν και να είναι κι ευγνώμων, με μαύρη εργασία συνήθως, ως οδηγοί σε κάποιους κοιλαράδες, πάντα αγενείς αλλά κι άξεστους τύπους που επειδή ανταλλάσσαν αγγαλιές και φιλιά με την χούντα θεωρούν ως δικαίωμα τους να εργάζονται άλλοι αντί για τους ίδιους.

Αυτοί βέβαια αισθάνονται δεδομένο πως μπορούν να καρπώνονται (π.χ. €1.800 μαύρα τον μήνα για ΤΑΞΙ) τον κόπο τρίτων οφέλεια δική τους με ανάχωμα την Άδεια Δημοσίου Συμφέροντως που του έχει παραχωρησθεί!!!

Η παραχωρημένη άδεια λοιπόν τους ανήκει όπως με την ίδια λογική ανήκει η θέση του Δικαστή στον γιό του...

Επίσης ενώ τα ποσά που ειπράτουν είναι εμφανώς πολαπλάσια από έναν μισθωτό, οι φόροι που πληρώνουν δεν είναι αντίστοιχοι με τα εισιδήμα τους αλλά οριζόμενοι από ένα Αντισυνταγματικό πλαφόν αστείοι...

Υ.Γ. Οι άδεια εργασίας ήταν μία απλή εφεύρεση ώστε να αποκλειστούν από κάθε εργασία, αλλά και την κοινωνία αντίστοιχα οι αντιφρονούντες σε κάθε καθεστώς. Μετέπειτα μεταλλάχθηκαν σε ένα νομότυπο ανάχωμα κατά της κοινωνίας και της υγιούς παραγωγής αλλά και σε σύμμαχο της κερδοσκοπίας συντεχνειών κ.α.

Σκίτσο: Ανδρέας Πετρουλάκης

Τι προβλέπει ο νέος νόμος για τις αυτοδιοικητικές εκλογές

Με τις ψήφους ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ψηφίστηκε προχθες στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις εκλογικές δαπάνες στις εκλογές της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης που αποτελεί συνέχεια του «Καλλικράτη».


Το νέο θεσμικό πλαίσιο που θα ισχύει από τις εκλογές της 7η Νοεμβρίου, φέρνει σοβαρές αλλαγές στα όσα ίσχυαν μέχρι τώρα με τις εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων.

Στα βασικά του σημεία είναι: α) πλαφόν στις εκλογικές δαπάνες που μειώνονται έως και 50%. Ενδεικτική της σαρωτικής μείωσης των εκλογικών δαπανών είναι αυτή του Δήμου Αθηναίων, όπου το σύνολο των εκλογικών δαπανών προβλέπεται να φτάνει τις 322.500 έναντι 684.000 ευρώ που ίσχυε το 2006!. β) δημιουργία ανεξάρτητου οργάνου για τον έλεγχο των δαπανών των υποψηφίων, γ) κατάργηση των κουπονιών ως μέθοδος άντλησης εσόδων για τα κόμματα, δ) προεκλογική περίοδος δίμηνη από τετράμηνη.

Σε όσους παραβιάσουν τη σχετική νομοθεσία προβλέπονται βαρύτατα πρόστιμα και ποινές φυλάκισης. Κάθετα αντίθετο με τις διατάξεις για την κατάργηση των ανώνυμων κουπονιών και την ονομαστικοποίηση των χρηματοδοτήσεων εμφανίστηκε το ΚΚΕ δηλώνοντας πως δεν θα εφαρμόσει το νόμο.

Από την πλευρά του ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης τόνισε ότι για την κυβέρνηση δεν υπάρχει θέμα μη εφαρμογής του νόμου και χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ως αδιαμφισβήτητο βήμα προ της κατεύθυνση της εξυγίανσης και της διαφάνειας των οικονομικών των κομμάτων.

Ειδικότερα οι αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών και θεωρείται συνέχεια του «Καλλικράτη» είναι οι εξής:

Για τη χρηματοδότηση των συνδυασμών

*Καθίσταται επιτρεπτή η ανάπτυξη δραστηριοτήτων πολιτικών κομμάτων, υπέρ των συνδυασμών, η οποία όμως δεν θα συνιστά άμεση, ή έμμεση, χρηματοδότησή τους.

*Η χρηματοδότηση των δαπανών θα προέρχεται από φυσικά πρόσωπα και η διακίνηση των ποσών είτε αυτά είναι έσοδα είτε δαπάνες, θα γίνονται μέσω τραπεζικών λογαριασμών ενώ θα εμφανίζονται τα πλήρη στοιχεία των καταθετών.

* Το ίδιο φυσικό πρόσωπο δεν θα μπορεί να προσφέρει σε έναν συνδυασμό, ποσό που να ξεπερνά τα 2000 ευρώ και 500 ευρώ σε υποψήφιο, ενώ σε περίπτωση χρηματοδότησης, ή άλλων παροχών, κατά παράβαση των προβλεπόμενων απαγορεύσεων, εκείνος που χρηματοδότησε ή προέβη στην παροχή, θα τιμωρείται με διάφορες ποινές από φυλάκιση έως και πρόστιμο.

*Απαγορεύεται η χρηματοδότηση συνδυασμών ή υποψηφίων από οφειλέτες νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και δήμων, από ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ, από ιδρύματα, από υπαλλήλους ΟΤΑ και φυσικά πρόσωπα τα οποία είναι ιδιοκτήτες ΜΜΕ.

*Παρέχεται η δυνατότητα παροχής διπλότυπων ονομαστικών εισιτηρίων για εκδηλώσεις που θα πραγματοποιούν οι συνδυασμοί ή οι υποψήφιοι. Το ποσό που θα εισφέρεται με εισιτήρια δεν θα μπορεί να ξεπερνά τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια χρηματοδότησης από φυσικά πρόσωπα και επίσης δεν θα μπορεί να υπερβαίνει το 1/5 του ανώτατου επιτρεπτού ορίου χρηματοδότησης.

*Απαγορεύεται η σύναψη τραπεζικών δανείων με σκοπό τη χρηματοδότηση προεκλογικών δαπανών.

*Καταργείται η άντληση εσόδων με τη διάθεση «κουπονιών».

*Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο εκλογικών δαπανών για κάθε υποψήφιο καθορίζεται ανάλογα με τον πληθυσμό της εκλογικής περιφέρειας στην οποία ανακηρύσσεται υποψήφιος.

*Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο εκλογικών δαπανών των συνδυασμών σε δήμους με εκλογικές περιφέρειες από μια έως τρεις να ισοδυναμεί με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 20% και σε δήμους με εκλογικές περιφέρειες από επτά έως δέκα να ισοδυναμεί με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 50%. Σε δήμους με εκλογικές περιφέρειες άνω των δέκα ισοδυναμεί με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 75%.

*Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο για κάθε υποψήφιο στις δημοτικές εκλογές, στις οποίες συνυπολογίζεται και η άξια των αποτιμώμενων παροχών και διευκολύνσεων, καθορίζεται ανάλογα με τον πληθυσμό της εκλογικής περιφέρειας, στην οποία ανακηρύσσεται ο υποψήφιος.

*Καθίσταται υποχρεωτικό ο ορισμός διαχειριστή οικονομικών των συνδυασμών και αυξάνουν τα πρόστιμα για τις παραβιάσεις του νόμου.

*Θεσμοθετείται ενιαία Επιτροπή Ελέγχου Δαπανών και Εκλογικών Παραβάσεων στην οποία θα προεδρεύει δικαστικός λειτουργός.

*Τα βιβλία εσόδων και δαπανών των συνδυασμών και των υποψήφιων θεωρούνται πλέον από τον διευθυντή της οικείας ΔΟΥ.

*Δημιουργείται στο υπουργείο Εσωτερικών κεντρική βάση δεδομένων στην οποία είναι υποχρεωμένοι οι συνδυασμοί των περιφερειών και των δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων να αναρτούν τα έσοδα και τις δαπάνες των ιδίων και των υποψηφίων τους. Η μη τήρηση της υποχρέωσης συνιστά λόγο έκπτωσης για τον επικεφαλής του συνδυασμού και τους υποψήφιους, εφόσον διαπιστωθεί ότι, προκειμένου για δημοσιοποιηθείσες δαπάνες, το πραγματικό ύψος τούτων υπερβαίνει, κατά το ένα τρίτο, το ανώτατο σχετικό επιτρεπτό όριο.

Για την προβολή των υποψηφίων

*Προβλέπεται η πλήρης απαγόρευση μετάδοσης κάθε είδους εκπομπών που θα προβάλουν συνδυασμούς ή υποψήφιους σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, συνδρομητικούς σταθμούς καθώς και σε διαδικτυακούς τόπους και ιστοσελίδες κατά τη διάρκεια του διμήνου που προηγείται της διεξαγωγής των εκλογών.

*Οριοθετείται ο αριθμός των επιτρεπτών εμφανίσεων των επικεφαλείς των συνδυασμών και των υποψηφίων σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής, περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας και η υπέρβασή του ορίου, εάν αποδειχθεί ότι έγινε με οικονομικό αντάλλαγμα, θα συνεπάγεται έκπτωση από το αιρετό αξίωμα του υποψηφίου και ποινή φυλάκισης για τους ιδιοκτήτες ή νόμιμους αντιπροσώπους των ΜΜΕ.

* Σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας επιτρέπεται η εμφάνιση του υποψηφίου μόνο μία φορά. Σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό τοπικής ή περιφερειακής εμβέλειας επιτρέπεται η εμφάνιση του υποψηφίου μέχρι δύο φορές.

*Περιορίζεται ο αριθμός της δημιουργίας εκλογικών κέντρων, για μεν τις δημοτικές εκλογές σε ένα για κάθε εκλογική περιφέρεια και για τις περιφερειακές εκλογές σε ακόμη ένα, ανά περιφέρεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΝΑ ΦΥΤΕΥΤΟΥΝ 1500 ΔΕΝΤΡΑ

  ΠΗΓΗ:http://korydalliosanokato.blogspot.com/2010/07/blog-post_30.html

Φέρτε πίσω το δέντρο της Ραβινέ.Κουφάλα νεκροθάφτη δεν θα πεθάνουμε!!!

Πρωϊ-Πρωϊ, πριν καλά-καλά ξημερώσει, ένα μήνα πριν περίπου, κόπηκε ένα μεγάλο δέντρο στον πεζόδρομο Ραβινέ !!! Το δέντρο ήταν μπροστά στην πολυκατοικία μεγαλοεργολάβων-και όχι μόνο- της περιοχής. Το γεγονός έγινε αντιληπτό από γείτονες που κατεδίωξαν τον πληρωμένο αχυράνθρωπο των συμφερόντων και λογιών-λογιών εξουσιών της περιοχής!!!Αυτός εξαφανίστηκε, χωρίς να έχει συλληφθεί μέχρι σήμερα.Παρά τις διαβεβαιώσεις του Δημάρχου Κορυδαλλού στις 13-1-2010 ότι όπου κόβεται ένα δέντρο θα φυτεύεται άλλο, μέχρι σήμερα οι ηθικοί αυτουργοί της καταστροφής του δέντρου απολαμβάνουν το έργο τους ατιμώρητοι. Έλεος !!!
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΟΕΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;