Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΝΑ ΠΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ Γ.Α.Π

ΠΗΓΗ:http://vathiprasino.blogspot.com/2011/02/blog-post_2577.html#more

Ν. Κουλουμπαρίτσης...Πληρώνω το ότι δεν στήριξα την κυβέρνηση.

Παραιτήθηκε τελικά χθες το πρωί "όπως είχε προαναγγείλει" από πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΑ και του σωματείου της ΕΘΕΛ ο Νίκος Κουλουμπαρίτσης.
Ο συνδικαλιστής, που έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στις μεγαλύτερες κινητοποιήσεις στις αστικές συγκοινωνίες μετά το 1992, εξαναγκάστηκε, όπως ο ίδιος λέει, σε αυτή την κίνηση μετά τον υποβιβασμό του από γραμματέας της ΠΑΣΚΕ-ΟΑΣΑ σε απλό μέλος....
Οι τριάντα επτά ημέρες απεργιών τους τελευταίους δυόμισι μήνες, με στόχο να μην καταργηθούν οι συλλογικές συμβάσεις και τα δικαιώματα των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, είχαν αποτέλεσμα να «ξηλωθεί» από την ίδια του την παράταξη, την ΠΑΣΚΕ, και να αντικατασταθεί. «Εγώ επέλεξα να είμαι ΠΑΣΟΚ. Κάποιοι άλλοι δεν ξέρω τι είναι», δήλωσε στην «Ε».
Οπως αναφέρει στην επιστολή παραίτησής του, οι λόγοι εξηγούνται από το Καταστατικό της ΠΑΣΚΕ, που προβλέπει ότι «ο έχων την πρώτη ευθύνη είναι ο γραμματέας της παράταξης του χώρου». «Αρα, επί της ουσίας, με την πραξικοπηματική αντικατάστασή μου γίνεται σαφές ότι η παραμονή μου στη θέση του προέδρου δεν μπορεί να συνεχιστεί. Το ζητούμενο για μένα δεν είναι να κατέχω κάποιο αξίωμα, αλλά να εξυπηρετώ τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οπότε δεν μπορώ να κηδεμονεύομαι και να είμαι υποχείριο».
Σύμφωνα με τον Ν. Κουλουμπαρίτση, κάποιοι ενοχλήθηκαν..
από την κίνησή του να σταματήσει τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς που επιχείρησαν να στήσουν η διοίκηση του ΟΑΣΑ, το υπουργείο και κάποιοι παράγοντες. «Προσπάθειά μου ήταν η διατήρηση της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας των αποφάσεων που παίρνουν οι εργαζόμενοι μακριά από κυβερνητισμούς».
Η ΠΑΣΚΕ-ΟΑΣΑ, με ανακοίνωσή της προφανώς πριν λάβει γνώση της παραίτησης, κάνει λόγο για αντικατάσταση του συντρόφου, προκειμένου «απαλλαγμένος από το βαρύ φορτίο των δύο θέσεων να εντατικοποιήσει τις προσπάθειές του». «Αν ήθελα να ξεκουραστώ, θα πήγαινα διακοπές», απάντησε ο συνδικαλιστής στην «Ε» και πρόσθεσε: «Πληρώνω το ότι δεν στήριξα την κυβέρνηση. Με εξέλεξαν όμως οι εργαζόμενοι για να στηρίζω εκείνους και αυτό θα συνεχίσω να κάνω από όποιο πόστο».

1 σχόλιο:

  1. ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΛΛΙΩΣ ΤΖΕΦΡΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχολιάστε χωρίς λογοκρισία αρκεί να μην πάμε φυλακή.